20 kwietnia 2016

Powrót - co u mnie!


Hej! Uff ehm...Jak tu zacząć. TAK przyznam , że dość spory czas mnie tu nie było aż 2 i pół miesiąca. Cóż każdy potrzebuję odpoczynku od pewnych rzeczy. Moim był akurat blog. Oczywiście nie mówię , że kończę pisane bloga. Co to , to nie. Lecz przyznam wam , że taki odpoczynek dobrze mi zrobił. Miałam czas na przemyślenie wszystkiego i ustatkowanie pewnych rzeczy.
Czemu nie pisałam postów? - możecie zadawać sobie te pytanie. Odpowiedź jest prosta.
Ponieważ nie miałam czasu i cóż chęci. ( oczywiście zawsze znajdzie się pretekst - NIE MAM ZDJĘĆ. - I cóż wtedy także pojawia się problem.)




Istotnym faktem jest również szkoła. Sprawdziany , kartkówki , odpytywanie przez nauczycieli. Wiadomo trzeba się uczyć , a zwłaszcza  że nadszedł czas zaczęcia poprawiania ocen. Ktoś może się zapytać.
Dlaczego tak wcześnie ?- Wiecie wolę zacząć wcześniej , niż potem latać za nauczycielami tydzień przed wystawieniem ocen i prosić o podwyższenie oceny , czy zrobienie dodatkowych prac. Generalnie najlepiej jest się wziąć w garść od początku roku. Istotnie mogę wam powiedzieć , że pod perspektywy uczenia się do kartkówek sprawdzianów , wzięłam się w garść od początku pierwszej klasy gimnazjum.
Czy nie powiecie , że ten czas szybko leci. Ja np. czuję się jakby niedawno był nowy rok. Naprawdę a już mamy koniec kwietnia. Także jakieś 10 dni temu miałam swoje 14 urodziny. Dokładnie 10.04.


W ostatnim czasie , wasz Ola bywała częstym gościem w kinach. (haha tak wiadomo). Byłam na Joy'u , Lasie samobójców , The boy'u , Wiernej czy Piątej Fali. W tym roku zrobiłam sobie jak na razie aktualną listę filmów , które muszę obejrzeć. Dokładnie chodzi mi o bycie na nich w kinie  , czy premierze. Wiecie jak to jest gdy myśli się , że waszego ulubionego filmów jest już koniec , a potem okazuje się , że to nieprawda i czeka was jeszcze jedna część. Lecz niestety trzeba czekać cały rok.

Ostatnio bardzo wciągnęłam się w oglądanie Teen Wolfa. Jestem już na piątym sezonie i zostały mi do końca pięć odcinków. Lecz ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu. (oczywiście optymistycznego xD) wychodzi szósty sezon. Jeśli się nie mylę to dokładnie 6 czerwca , ale nie jestem pewna czy na pewno. Wiem jedynie , że będzie w czerwcu.


Kolejnym moim ( nałogiem ) okazało się być czytanie. Tak czytanie. Niedawno zaczęłam czytać książkę Rywalki , ta oto książka jest świetna. Jeśli będziecie chcieli się o niej więcej dowiedzieć to na pewno zrobię jej recenzję.
Większość z was pewnie nie wie co to jest Wattpad , bądź wie. Jak tak to bardzo mnie to cieszy. Jest to aplikacja do czytania książek napisanych przez ludzi. Znajdziecie tam naprawdę ciekawe opowiadania. Dużo Fanfików , ja akurat jestem zwolenniczką ff , ale także lubię przeczytać sobie inne opowiadania. Na wattpadzie zaczęłam najpierw czytać fanfika Igrzysk Śmierci , a potem jakoś się to rozeszło. Nie wiem czy wiecie co to jest Dramione. Jesli nie to już tłumaczę. (tak wiem dla niektórych może zdawać się to dziecinne , ale uwierzcie znam fanfiki , które piszą osoby w wieku 20 lat. )
*jest to parking harrego pottera.
*dokładnie to parking Hermiony Granger i Draco Malfoya. (wyobrażacie sobie :)) , naprawdę polecam przeczytać , wtedy się przekonacie sami czy wam się spodoba. )
*jest także parking Hermiona Riddle ( uwielbiam też ten ) - opowiadania najlepsze - Heartbeat in the Silence , Hermiona Riddle + 2 część The War ,
Dla przykładu podam wam 4 moim zdaniem najlepsze opowiadania. - Miłość , jakiej nikt nie znał , Dwa Światy , La fin de la vie , Gdy jesteśmy sami

Oczywiście ( który to już raz piszę te słowo w tym poście?! ) znajdziecie też tam różne inne opowiadania , są tak historie w ogóle nie związane z żadnym fanfikiem , a są naprawdę godne polecenia. Jeśli jesteście ciekawie może co ja tam umieściłam to zapraszam do was na mojego wattpada Aleksandra W.


 No więc to chyba było by na tyle w tym poście , dość obszernie się rozpisałam. Jeśli chodzi teraz o ogół bloga jak to będzie wyglądać , kiedy będą posty itd to już mówię.
-Posty będę dodawać w zależności od czasu chęci i jeśli będę posiadała jakieś zdjęcia.
-A także w grę wchodzi tematyka posta. 
Tsa... Rzeczywiście dużo tego tłumaczenia było xD.
Dobra już nie przedłużam , dziękuję wam że mimo mojej przerwy dalej jesteście ze mną. No więc jak na  razie powracam do wa. Następny post powinien się pokazać w przeciągu następnego tygodnia.


Do następnego ♥