16 stycznia 2016

Za co pokochałam niektóre filmy ?


Hejka ♥ Także macie tak że po obejrzeniu jakiegoś filmy od razu go polubiliście bądź pokochaliście ? Ja właśnie tak mam i chciałabym wam opowiedzieć za co je tak polubiłam.. Jeśli chcecie się dowiedzieć jakie to są , bądź szukacie ciekawego filmu do obejrzenia to tu wszystkiego się dowiecie. ♥




Pierwszym filmem na mojej liście jest trylogia : Igrzyska Śmierci , osoby które mnie dobrze znają wiedzą że ten film u mnie góruje. Pewnie zapytacie co jest w nim takiego otóż podam wam 5 powodów.
1. Świetna gra aktorska. 2. Genialna fabuła. 3.Cudowni aktorzy. 4.Walka o wolność i nie tylko. 5. 4 części , które pokochałam.
Może w tym punktach nie ma nic nadzwyczajnego , ale jeśli ktoś z was nie oglądał tego filmu to serdecznie polecam. Wątpię w to abyście o nim nie słyszeli więc tylko po trochu opisze wam go. W państwie Panem co roku odbywają się Głodowe Igrzyska - walka na śmierć i życie między przedstawicielami dwunastu Dystryktów. Gdy młodsza siostra Katniss zostaje wylosowana do zawodów, dziewczyna bez wahania zajmuje jej miejsce.

Drugim filmem będzie to film a w zasadzie trylogia : Więzień Labiryntu film jak na razie ma 2 części zostaje jeszcze do nakręcenia ostatnia część Lek na śmierć. Możliwe że nie słyszeliście o tym filmie a jak nie to tu się dowiecie trochę o nim.Standardowo 5 powodów co mnie w nim urzekło.
1.Przystojni aktorzy ( tak haha ) 2.Trzymanie na swoim. 3.Fabuła 4.Książka jak i film genialne 5.Trzymanie cały czas w napięciu.
Film opowiada o dość dużej grupce chłopaków którzy zostają uwięzieni w tajemniczym labiryncie z którego prawdopodobnie nie ma wyjścia. Żyją oni w strefie. Pewnego dnia dołącza do nich chłopak o imieniu Thomas który za wszelką cenę chce się wydostać z labiryntu i wyprowadzić z niego jak najwięcej osób. Film godny polecenia :))


Trzecim filmem jest film : Niezgodna. Także jak większość filmów które tutaj opisze będą to trylogie ale co tam. No to punkty haha
1.Świetny film ( tak będę się powtarzać ) 2.Miłość przetrwa wszystko. 3.Poświęcenie 4.Czarny charakter. 5.Zaufanie
No to tak teraz opisze wam o co chodzi w tym filmie. Państwo składające się z pięciu frakcji , do których ludzie zostają dopasowania poprzez cechy charakteru. Dziewczyna o imieniu Tris nie pasuje do żadnej z pięciu frakcji. Poprzez staje się zagrożeniem. Tris wybiera jedną z frakcji w której na początku sobie nie radzi ale z czasem zaczyna dorównywać innym. Przy czym staje się zagrożeniem dla ludzi którzy wieżą w to że tacy jak ona mogą zniszczyć frakcje.


Czwartym filmem jest film : Harry Potter , doskonale wszystkim znany film. I chyba nie będę musiała opisywać fabuły bą wątpie czy ktoś z was o nim nie słyszał. Więc tylko podam wam dlaczego go lubię.
1.Fabuła 2. Postacie. 3. Genialne opisanie wątków. 4.Tajemniczość 5.Wspaniałe przygody trójki przyjaciół.

Piątym filmem jest film Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy. Złodziej pioruna. O tym filmie moglibyście nie słyszeć , sama dowiedziałam się o nim oglądając go w telewizji. Ale od razu bardzo mi się spodobał.W sumie nie wiem jak opisać go w punktach po prostu opiszę wam jego fabułę. Młody chłopak odkrywa, że jest potomkiem greckiego boga Posejdona i wyrusza w niezwykłą podróż aby odnaleźć Piorun Zeusa który został skradziony. A złodziejem pioruna zostaje oskarżony Percy. By zapobiec wojnie między potężnymi bogami wyrusza w podróż aby odnaleźć własność Zeusa.


Piątym ostatnim filmem jest horror : Las samobójców. Powiem wam że osobiście nie przepadam za horrorami ale ten jest akurat. Właśnie wszedł 8 stycznia do kin a ja byłam 15 stycznia w kinie na nim. I bardzo mi się spodobał chociaż były momenty że się przestraszyłam. Ale za to film polecam.
1.Trzymanie cały czas w napięciu. 2.Tajemniczość. 3.Lekka groza. 4.Fabuła bardzo ciekawa. 5.Poświęcenie nad wszystko.
A teraz fabuła : Dziewczyna o imieniu Sara wyjeżdża do Japonii, aby odnaleźć swoją siostrę, która zniknęła w tajemniczych okolicznościach. Amerykanka wyrusza do owianego złą sławą, ze względu na popularność wśród samobójców, lasu Aokigahara. Pomimo ostrzeżeń tubylców, Sara zbacza z trasy, aby odkryć prawdę o losach zaginionej. Kobieta nie podejrzewa, że wkraczając do lasu, ściąga na siebie gniew wściekłych i udręczonych dusz zmarłych, którzy polują na każdego, kto się tam pojawi.
Bardzo polecam wam obejrzeć ten film , chociaż nie a go jeszcze w internecie to możecie pójść do kina bądź poczekać aż się pojawi.

No więc to było by na tyle mam nadzieję że taki post również wam się spodobał. Jeśli macie na swojej liście filmy które polecacie to napiszcie je w komentarzu i podzielcie się waszą opinią.