5 stycznia 2016

Goodbye 2015 , Hello 2016


Hej hej ♥ No mamy już nowy rok 2016 ! Od razu chce wam życzyć aby ten rok był udanym rokiem , albo waszym rokiem. Wiele z nas robi postanowienia noworoczne bądź listę rzeczy które chce zrobić w 2016 roku. Powiem wam że ja zazwyczaj nie robię postanowień typu : Nie będę jadła słodyczy , zacznę ćwiczyć , schudnę , będę zdrowo się odżywiać. Bo jak wiemy zazwyczaj po 2 tygodniach z tego rezydujemy. Więc ja zrobiłam sobie listę rzeczy które chciałabym zrobić w 2016 roku. Jeśli jesteście ciekawi mojej listy to zapraszam do czytania.





Więc tak moja lista składa się z 18 punktów , które chciałbym zrobić ale pewnie w czasie roku znajdzie się ich więcej :). W tamtym roku nie robiłam takiej listy , i pomyślałam czemu by nie spróbować zrobić jej w tym. Bo z postanowieniami noworocznymi się nie udaje. Dobra to teraz opiszę wam moje 20 punktów.

1. Zdobyć 300 - 400 obserwatorów na blogu :)
2. Pojechać na koncert idola
3. Pojechać na Meet Up lub jakieś spotkaniem z youtuberami.
4. Odwiedzić kraje zagraniczne typu : Paryż , London , Malediwy , Grecja.
5. Zacząć czytać więcej książek.
6. W miarę dobrze posługiwać się językiem francuskim.


7. Tak jak u każdego znajdzie się '' schudnąć '' haha
8. Ograniczyć słodycze. ( tak na prawdę powinnam )
9. Kupić lustrzankę
10. Bardziej regularnie wstawiać posty
11. Z dobrymi ocenami zdać 1 klasę gimnazjum
12. Nie złamać żadnej kości ( łamałam coś sobie co rok , a teraz nie chce złamać nic )
13. Nauczyć się robić szpagat
14. Zrobić słoik wspomnień
15. Pójść na 5 premier filmów w kinie
16. Być na premierze filmowej , na której są aktorzy
17. Wybrać się do Krakowa
18. Odwiedzić Disneyland ( to moje marzenie )

No w sumie to by było na tyle. Jakie są wasze postanowienia lub czy macie jakąś listę ? Jestem bardzo ciekawa , więc napiszcie w komentarzu. Chciałabym przynajmniej większość rzeczy zrobić z tej listy. I mam nadzieje że mi się to uda.

Napiszcie wasze postanowienia !