11 grudnia 2015

Konkurs

Hej kochani. Po tytule posta możecie się już domyślać co dla was przygotowałam. Tak jest to konkurs ale nie taki zwykły. Będzie to konkurs z nagrodami oczywiście a w tych nagrodach znajdą się paczki. Bo wraz z Hanią z Bloga Hi Hania! organizujemy konkurs. Jeśli nie widzieliście jej bloga to serdecznie zapraszam. Hania to przesympatyczna dziewczyna , wraz ze wspaniałym blogiem. Z tego powodu chciałabym przedstawić dla was jej bloga. Dobra a tak to wracając do tematu odnoście konkursu :
Konkurs będzie trwa od 11.12 do 22.12 a losowanie odbędzie się 22.12 o 18.





Warunki : 
Zaobserwować mój blog.
Zaobserwować blog Hani
A także zaobserwować nasze ig : 
Mój - It_smile
Hani - Hi_hania
Jeśli ktoś nie posiada instagrama to nie jest to konieczne. 

Co trzeba zrobić : 
W komentarzu napisać :
Obserwuję blog jako : 
Obserwuję ig jako : 
E- mail : 

Nagrody : 
Nagrody myślę że są ciekawe razem z Hanią ustaliłyśmy że wygraną będzie świąteczna paczka od nas czyli główną nagrodą będzie książka ABC Mojego Stylu + parę fajnych gadżetów. Do tego będzie można wygrać post promujący u mnie jak i Hani. 

Ile osób wygra : 
Wygrywa jedna osoba poprzez losowanie , zdobywa ona większa paczkę ode mnie jak i od Hani. Z wygraną osobą skontaktujemy się poprzez E-maila. Jeśli zwycięzca nie odpisze nam do 2 dni to zostaje losowana następna osoba.
 Powodzenia wszystkim.
 Mam nadzieję że taki konkurs spodobał się wam i weźmiecie w nim udział.