3 grudnia 2015

Jak spędzam czas w domu ?

Hej kochani ♥ Właśnie siedzę w domu i przyszedł mi pomysł na posta w trakcie oglądania filmu :). Więc stwierdziłam czemu nie napisać akurat teraz , w sumie nie miałam pomysłu na żaden post. A jak przyszedł mi do głowy pomysł właśnie na ten post to stwierdziłam że od razu napiszę a chociaż spróbuję a nie będę to odkładać  na potem bo jak będę chciała potem się za to zabrać to nie będę wiedziała od czego zacząć.


 Więc teraz dam wam kilka moich przykładów co robię jak jestem w domu i mam wolny czas. Bo nie zawsze mam czas aby zrobić sobie takie zwane '' wolne ''. 

1. Pierwszą rzeczą jest to słuchanie muzyki.



Zawsze jak mam wolny czas to posłucham sobie muzyki. Muzyka także mnie odrestaurowuje , a zwłaszcza gdy do niej śpiewam :).  Nawet przed odrabianiem lekcji nauczeniem się do czegoś posłucham sobie moich ulubionych piosenek. I to wtedy pomaga mi się nauczyć. Dam wam tutaj kilka moich ulubionych piosenek. 

1- I need your love jest to teraz moja ulubiona piosenka jest to taka przeróbka , a czemu ją teraz słucham ? Ponieważ 20 listopada byłam na ''Igrzyskach Śmierci kosogłos part 2'' <---- zwiastun. I ta piosenka ogółem mi się podoba w oryginale jak i w takiej wersji.  
2- What do you mean -  Justin Bieber , nawet jeśli ktoś nie lubi Justina to może osłuchać tą piosenkę bo bardzo wpada w ucho i jest świetna.
3- Sorry Justin Bieber -  Tak samo jak powyżej napisałam , warto posłuchać. 
4-  One Directioner Drag me down - No cóż tu dodać sami posłuchajcie :).
5 - One Directioner Perfect - Świetna piosenka , bardzo lubię tą piosenkę słucham ją zazwyczaj jak jestem smutna nie wiem czemu jakoś tak ale także słucham jej normalnie na co dzień. 
6 - Ariana Grande Focus - kocham kocham ♥ ♥ 
7 - Sylwia Lipka Masz to coś - Nie wiem czy znacie Sylwię , jest ona youtuberką nagrywa super filmiki bardzo polecam. A także nagrała swój pierwszy oficjalny teledysk do piosenki Masz to coś supcio piosenka tak samo jak Sylwia. 
8 - No love August Alsina -  Bardzo lubie piosenki z udziałem Nicki Minaj , ta piosenka jest boska. 

2. Czytanie książek. 

No czytanie książek jest bardzo ważne , wiadomo że nie każdy lubi czytać ja nie lubiłam czytać książek tak do 5 klasy. Serio. Nie ciekawiły mnie jakoś wolałam oglądać filmy teraz się to zmieniło. Lubię czytać książki tak ja lubię oglądać filmy. Akurat teraz czytam '' Więzień Labiryntu '' byłam na tym w kinie na 2 części '' Próby ognia '' <--- zwiastun. A potem zabieram się za trylogie '' Igrzysk Śmierci '' 

3. Oglądanie filmów 
 
Jak mam wolny czas to czasami oglądam sobie filmy. Ale jak już oglądam to zazwyczaj jest to sobota albo niedziela , wiecie tak dla relaksu.  Filmy które mogę wam bardzo ale to bardzo polecić to : Igrzyska Śmierci które mają 4 części ( Igrzyska Śmierci   - w pierścieniu ognia  , kosogłos 1 , kosogłos 2. )  4 część wyszła 20 listopada 2015 w kinach więc jak spodoba wam się cała trylogia to macie jeszcze czas aby pójść do kina na ostatnią część. Następne film to Listy do M ,Listy do M 2Niezgodna , Więzień Labiryntu , Gwiazd naszych wina , Transylwania ( 2 )  , Love Rosie , Obietnica , Zostań jeśli kochasz itp.



No więc myślę że taki post wam mógł się spodobać. Jakie są wasze opinie. Co wy lubicie robić w wolny czas w domu ? Jak go spędzacie ?