18 listopada 2015

Wolny czas

Hejka ♥ Tak wiem że posty nie pojawiają się zbyt często , ale powiem wam że nie mam czasu , nie mam pomysłów na zdjęcia bądź posta. Więc wybaczcie mi to postaram się dodawać regularnie. Ale powiem tak w niedzielę bądź w sobotę pojawi się nowy post.
 



Tak w sobotę spotkałam się z Wiktorią i Pauliną. Najpierw pojechałyśmy do galerii Jurowieckiej aby zajść do maka , tak haha. I powiem wam że nie mam pojęcia czemu ale zawsze jak jestem w galerii Jurowieckiej to z Wiktoria śmiejemy się z tej galerii.


Potem razem z Wiktorią poszłyśmy do Alfy , bo Paulina musiała jechać do domu. A i nie mogę w to uwierzyć że są już ozdoby świąteczne w Alfie. Tak samo w sklepach są już ubrania tematyczne związane ze świętami.


A no tak trzeba dodać że oczywiście zawsze muszą być seszyn profeszyn haha. Ogółem ostatnio jak byłam w galerii nie znalazłam nic ciekawego , ani nic nie wpadło mi oko. Oprócz tych 2 sweterków ale niestety nie pasowały do mnie. 


Nie wiem jak wy ale mi bardzo smakuje ten shake z maka o smaku truskawkowym. Moim zdaniem smakuje on dokładnie jak danonek. Jeśli piliście albo jedliście danonki to wiecie o co mi chodzi. Tak O 8.00 wyszłam z moim pieskiem na spacerek poranny. Powiem wam że super jest wyjść rano na świeże powietrze polecam każdemu. A no i woda arctic bardzo dobra zwłaszcza kiwi albo ananasowa. Polecam wam.  

No więc w sumie to na tyle taki krótki pościć ale ma nadzieje że lubicie także takie luźnie pościki. Bo ja tak. Lubie czytać co się u innych działo jak spędzili wolny czas no wiecie. Więc do zobaczenia z postem do niedzieli. 

                                                                Ola