29 października 2015

Haul

Hej hej ♥ Tak wiem że dawno mnie ty nie było. Ale mam teraz dużo nauki , co tydzień jakiś sprawdzian kartkówka nie mam ani chwili odpoczynku bo ciągle nauka. No ale obiecuję że postaram się dodawać przynajmniej 1 w tygodniu posta jak nie będę dała rady więcej. A teraz zapraszam na haul ♥





Mam dla was do pokazania 9 rzeczy. Z których jest m bardzo zadowolona. I chciałabym wam je przedstawić i polecić.


Pierwszą rzeczą są to moje buty Nike Air Force 1. Z których jestem bardzo zadowolona jednak buty za 320 zł są godne polecenia. Ponieważ są bardzo wygodne , ciepłe i ładne , akurat jak na teraz idealne. I postanowiłam że będę w nich chodzić w zimę. A jeśli będzie śniegu po kolana to wtedy będę chodzić w moim zimowych butach.


Produkty z under tewndy są świetne. Przynajmniej moim zdaniem. Bardzo dobrze się spisują. Ten kremowy żel do mycia twarzy jest fenomenalny , naprawdę serdecznie polecam. Jest do tego przeciw trądzikowy i się sprawdza. Natomiast ten płyn micelarny , dopiero zaczynam go używać więc nie powiem wam zbyt wiele na jego temat.


Perfumy Si Gorgiego Armani ah.. są po prostu cudowne. Ich zapach jest świetny bardzo ładny. Nie jest duszący więc idealnie sprawdzi się latem jak i zimą.


Żele antybakteryjne z Bath&BodyWorks. Powiem wam że dość nie dawno zaczęłam ich używać ale są bardzo fajne. Używam ich dosyć często a nie marnują się zbyt wiele. Więc jest to ich wielki plus.


W zasadzie tej rzeczy nie kupiłam ale dostałam ją od mojej Mamusi. I bardzo podoba mi się ta bransoletka , noszę ją codziennie i ona przypomina mi o mojej mamie. ♥ ♥


No i w końcu ostatnia rzecz. Jest to WAX , jest on do włosów. Powoduję że włosy szybciej rosną stają się mocniejsze , nie wypadają i są grubsze. Na prawdę się dobrze sprawuje. Jestem z tego zakupu zadowolona. Powiem wam że zobaczyłam różnicę moich włosów jak zaczęłam to stosować od początku sierpnia aż do teraz.


A wy jak macie jakieś swoje zakupy w ciągu paru dni ? Możecie napisać mi w komentarzu o swoich zakupach. 
Pozdrawiam cieplutko.