26 września 2015

Stresujesz się ? Jak tak to przestań.



Hej , jak tam mija wam szkoła. Bo mi naw nieźle , powiem wam że stresowałam się rozpoczęciem roku , a czemu a dlatego że jestem w 1 gimnazjum i stresowałam się jak to będzie. Ale nie o tym dzisiejszy post. Dzisiejszy post jest taki bardziej w stylu '' Moje przemyślenia ''. Ale nie przeciągając zapraszam was do dalszego czytania.





Wiadomo że każdy z nas czasami się czymś stresuje. Czy jest to test do którego się nie nauczyliśmy , czy może poważniejsza sprawa. Powiem wam że ja mam tak , z zwłaszcza przed jakąś kartkówką albo sprawdzianem do którego się uczyłam , ale po wejściu do klasy , siadając do ławki i dostaniu sprawdzianu bądź kartkówki wszystko zapominam. I z tego powodu dostaję zazwyczaj 2-3 i muszę chodzić na poprawki testu.


Więc najlepiej by było przestać się stresować i odpocząć. Dlatego teraz wam powiem jak możecie się przestać stresować. Ja zawsze po przyjściu ze szkoły sprawdzam czy mam coś na jutro zadane bądź na następną lekcję. Potem jeśli mam coś zadane to wykładam wszystko to co będzie mi potrzebne do nauczenia się i odrobienia lekcji. A także zawsze mam coś do jedzenia obok , bo odrabiając lekcje lub uczeniu się głodnieję. No więc po odrobieniu lekcji robię sobie 10-15 minutową przerwę. 


Po przerwie siadam do uczenia się , wyłączam wszystkie otaczające mnie rzeczy które mącą mnie rozpraszać podczas uczenia się. No i jak już się nauczę to mam resztę wolnego czasu dla siebie. I tylko rano przed szkołą przypominam sobie to czego się nauczyłam. Ale nie mówiąc tylko o szkole , to , także żeby przestać się stresować jakimiś bzdetami to włączam sobie jakiś ciekawy dla mnie film , słucham muzyki i spędzam ten czas ze znajomymi. Mam nadzieję że takie króciutkie rady wam pomogą. Jeśli chcecie więcej taki typów postów , to dajcie mi znać. A teraz zobaczcie resztę zdjęć.