16 sierpnia 2015

Ulubieńcy Lipca


Hej , dzisiaj mam dla was ''Ulubieńców Lipca'' , z góry przepraszam was za takie trochę złej jakości zdjęcia  bo było złe światło. Ale nie przejmujmy się tym. następne zdjęcia będą lepsze. A ja was teraz zapraszam do dalszej części posta.


Pierwszym ulubieńcem będą moje czarne converse , w których chodziłam cały czas. Są bardzo wygodne i polecam je wszystkim. Co prawda kosztują one trochę ale są one warte swojej ceny.


Drugim moim ulubieńcem jest to czarna torba w stylu boho. Którą bardzo lubię. Kupiłam ją w H&M za 99.00 zł. Pasuje dosłownie do wszystkiego jest pojemna i bardzo ładna.


Czas na kosmetyki. Mam tu dla was 2 rzeczy które sprawdziły się znakomicie. Nr.1 jest to szampon do włosów z Aussie który jest do codziennego użytku. Jest świetny po nim moje włosy zrobiły się gładsze a to jest cecha którą bardzo preferuje w szamponach. Nr.2 jest to odżywka z Schwarzkopf w spreju , powiem wam że jest to moja pierwsza odżywka w spreju i serdecznie wam ją polecam. Lepiej rozczesują się włosy i nie plączą się. Nr.3 to produkt z Under Twenty Kremowy żel do mycia twarzy. Jest on przeciw trądzikowy i oczyszczający.


Jedzenie są to przepyszne jak dla mnie płatki Fitness o smaku czekoladowym. Są na prawdę syte i smaczne. I do tego mam jeszcze dla was musli o smaku bananowo-czekoladowym są mega , polecam je wszystkim.


Zapraszam też was na mojego snapchata , na którym spędzałam cały czas. Mnóstwo się na nim dzieje a jak jesteście ciekawi co robię w ciągu dnia to tu możecie się dowiedzieć. Nazywam się Olaolciaxd


A także zapraszam was na mojego instagram na który wchodzę codzienne po kilka razy. Jeśli spodoba wam się mój instagram to możecie mnie zaobserwować będzie mi bardzo miło ♥ 

Mam dla was taką mało propozycję jeśli chcecie zobaczyć na moim blogu serię '' Back To School '' to mi napiszcie a ja z przyjemnością wam ją zrobię. :))