25 lipca 2015

Samoakceptacja.


Hej , kochani jak tam mijają wam wakacje ? Mi mijają świetnie chociaż w tym roku nigdzie nie wyjeżdżam , ale spędzenie czasu z przyjaciółmi , rodzina i wypady nad jezioro mi wystarcza. Ale w dzisiejszym poście nie o wakacjach ale o Samoakceptacji.


Samoakceptacja jest bardzo ważnym elementem naszego życia. Aby żyć szczęśliwie musimy zaakceptować najpierw samego siebie. Dla niektórych ludzi jest to niestety wielki problem. Większość z nam chciałoby mieć idealna sylwetkę , charakter , inaczej wyglądać a także być bardziej lubiani. I przez to zamartwiają się tym jacy nie będą mogli być.


Każdy z nas ma w głowie jakiś swój ideał , który bardzo chciał by osiągnąć. Ale niestety nim nie jest. Z tego powodu wiele osób popada w kompleksy spowodowane wyglądem.  Jeśli marzysz o szczupłych nogach , umięśnionym brzuchu ? A tak bardzo na tym Ci zależy to nie marudź tylko weź się w garść i zacznij ćwiczyć , ustal sobie odpowiednią dietę , jeźdź na rowerze , rolkach , zacznij biegać bądź zacznij chodzić na basem lub siłownię.


Ale są także rzeczy których nie możemy zmienić. Są to na przykład charakter , ale zawsze możemy nad nim popracować. Owszem są też ważniejsze sprawy niż wygląd ale chyba każdy z was wie jakie to sprawy. Więc po prostu zaakceptujcie siebie takimi jakimi jesteście. A teraz mam dla was resztę zdjęć.


No więc mam nadzieję że taki post wam się spodobał. Głównie chodziło mi w nim abyście się zaakceptowali takimi jakimi jesteście. A no i jak widzicie to na zdjęciach główną rolę grał balon delfin o imieniu Beniek ♥ A także Serdecznie Pozdrawiam Paulinę i Wiktorię z którymi się spotkałam i spędziłam świetnie dzień. Zapraszam także na instagramy dziewczyn : Pauliny , Wiktorii

Bluzka/ H&M  Spodenki/C&A  Buty/Converse  Torebka/H&M