16 lipca 2015

Nie poddawaj się ! Rób to co kochasz.


Hej wam wszystkim , ze względu na wakacje posty na blogu będą pojawiać się częściej , przynajmniej  spróbuje aby pojawiały się częściej niż dotychczas. Dzisiaj mam dla was posta z takimi można powiedzieć poradami ale czy to poradami można nazwać to się okaże. Dobra ja już przestaje przeciągać i zapraszam was do dalszego czytania.


Spotkaliście się kiedyś z taką sytuacją gdy ktoś ciągle wytykał wam wasz najmniejszy błąd. I nie myśleliście wtedy aby przestać to daną rzecz robić , rzucić to wszystko bo się do tego nie nadajecie. Bo nie chcieliście słuchać już tych  obrażających komentarzy. Jeśli nie to bardzo dobrze. Nie przejmujcie się tym co ludzie o was mówią i myślą , bo uwierzcie mi że kiedyś oni sami się na  tym przejdą. Mówię wam to z własnego doświadczenia. Ja miałam już wiele takich sytuacji gdy ktoś wytykał mi wszystko co robiłam.
- Źle to robisz. 
- Ja wiem lepiej.
- Nie nadajesz się do tego.
- Kto ci w ogóle pozwolił się tym obsługiwać.
- Nie masz pojęcia jak to źle robisz.
- Jesteś zerem i tyle.
No to było przykładowe teksty które nie raz słyszałam.  I miałam już tego serdecznie dość chciałam rzucić to co sama stworzyłam. Ale powiedziałam '' Dość!'' nie będę dalej tego wysłuchiwać , zaczęłam ignorować tych ludzi i się odczepili. Oni mają z tego satysfakcję że was dręczą i chcą powstrzymać was od danej rzeczy którą wykonujecie. Ale jak zaczniecie ich ignorować to prędzej czy później przestaną , bo im się to znudzi. Więc nie zwracajcie na takie ''hejty'' uwagi. I róbcie to co kochacie ♥!


No więc mam nadzieję że wam pomogłam, w tym aby takich ludzi ignorować. I że nie przestaniecie robić to co kochacie.