7 czerwca 2015

Co nas uszczęśliwia


♥ Hej misiaki , długo mnie tu nie było , no niestety czasem tak w życiu bywa że nie wszystko idzie po naszej myśli. Tak jak byśmy chcieli ,  aby było wszystko idealnie no tak niestety nie ma. Ale dzisiaj przychodzę do was z postem '' Co nas uszczęśliwia '' mam nadzieję że taki post wam się spodoba , a ja bez dłuższego przeciągana zapraszam was do czytania.


Każdy z nas ma w życiu coś co nas uszczęśliwia. Dla niektórych jest to rodzina , znajomi ,pasja a może zwierze. Na całym świecie jest mnóstwo rzeczy które nas uszczęśliwiają. Odnosząc się do mnie jestem w miarę pozytywną osoba , i staram się cieszyć z większości. A jakbym miała wymieniać to trwało by to wieczność. Szczęście jest nam potrzebne.

  
Pomyślcie sobie co by było gdyby każdy człowiek na świecie był by nieszczęśliwy , świat stałby się ponury. Wszyscy chodzili by przymuleni , smutni , przytłoczeni. Każdy z nas ma w życiu gorsze i lepsze chwile. Ale pamiętajcie że zawsze po gorszym dniu jest tan lepszy którym możecie cieszyć się do woli. 

A teraz zastanówcie się co wam sprawia szczęście , bądź radość ?
Jeśli jest to spędzanie czasu z rodziną , to spędzaj z nimi czas.
Czytanie książki to czytaj ! 
A może jakaś pasja , to rozwijaj ją !
Zawsze rób jak najwięcej rzeczy które cię uszczęśliwiają , staraj się myśleć zawsze pozytywnie bez względu na sytuację. 

Mnie uszczęśliwia teraz to że za 23 dni są wakacje. 








Bluzka - H&M / Spodnie -tally-weijl  / Kapelusz - H&M / Buty - CCC / Okulary C&A  / Zegarek - Allegro

Spodobał wam się taki post ?