4 kwietnia 2015

Jak to się zaczęło z blogowaniem ?

Hej kochani ♥.  Jak wiecie wszystko ma swój dobry początek , tak było ze mną i z blogiem. Któregoś pięknego dnia przeglądając inne blogi stwierdziłam , a co mi szkodzi  ja też założę sobie bloga. Mam dobry aparat który robi ładne zdjęcia , więc czemu nie spróbować. Moje początki nie wyglądały jakoś fenomenalnie. Mój pierwszy blog dotyczył psów. Na którym umieszczałam treści takie jak rasy psów , informacje o pochodzeniu psa , co powinien jeść a czego nie. I nie powiem szło mi to nawet nieźle oczywiście nie umieszczałam tam swoich zdjęć , bo byłam za bardzo wstydliwa. Ale po jakimś czasie zdecydowałam że , założę nowego bloga na którym tym razem będą moje zdjęcia. I tak się stało.



Kiedy już postanowiłam że założę nowego bloga tym razem , z moimi zdjęciami , tak się o to stało na drugi dzień powstał nowy blog. Ale to nie był jeszcze ten na którym aktualnie się znajdujecie. Tamten blog nie przetrwał nawet roku. Posty wyglądały tak : Jeden post " Co tam ? Jakie dostajecie prezenty na święta ". I tak to było jedno zdanie i parę zdjęć. Więc po jakimś czasie stwierdziłam że nadal to nie jest to co oczekiwałam. Dlatego wzięłam się w garść i założyłam bloga z którego jestem w 100% zadowolona. Mam wiernych czytelników ,za których dziękuję , wyświetlenia i komentarze pod postami. Nic więcej nie potrzebuję to co mam bardzo mi wystarcza. 









I to już by było na tyle z tej całe historii mojego blogowania , jeśli chce więcej takich typowych postów to piszcie w komentarzu. Mam nadzieję że taki post wam się spodobał.