27 lutego 2015

Moje plany na ten rok

Hey !
Hej , kochani dzisiaj mam dla was post dotyczący Moich planów na ten rok , czyli to co chce zrobić w tym roku. Ten post miałam zamiar napisać w styczniu ale nie miała do końca pomysły na moje plany. Więc mam nadzieję że taki post wam się spodoba.


 ♥Pierwszym bardzo ważnym dla mnie planem jest -Zdanie szkoły , czyli dostanie do gimnazjum z dobrym wynikiem ze sprawdzaniu♥ Drugim planem jest to - Zaczęcie lepiej się uczyć ♥ Trzecie postanowienie to - Zdobycie czerwonego paska na świadectwie ♥ 

♥ Czwartym planem jest - zmówienie sobie jakiejś rzeczy z sheinside ♥ Piątym jest - współpracowanie z firmą sheinside ♥ Szóstym jest to - Uzyskanie 500 subskrypcji na kanale ♥


♥ Siódmym jest to - Uzyskanie 500 obserwatorów na blogu ♥ Ósmym jest - Pójście na film Igrzyska Śmierci kosogłos część 2. ♥ Dziewiątym jest - Pojechanie na wakacje do Grecji na Krete , lub nad Morze ♥ Dziesiąte - Kupienie Lustrzanki Canon lub Nikon ♥


I to wszystkie moje postanowienia , na pewno coś jeszcze wymyśle znając samą siebie.
A tutaj mam dla was mój nowy filmik zapraszam - Pogadanka #1