12 stycznia 2015

Porównywanie się do innych

Hey !
Dzisiaj postanowiłam napisać wam posta porównywanie się do innych to będzie post o innej tematyce niż zawsze więc mam nadzieję że taki post wam się spodoba.

Zaczynamy !

Nie raz i nie dwa spotykam się z ludźmi którzy porównują się do innych osób i uważają że one są najlepsze na świecie a oni najgorsi. I zazwyczaj takie osoby piszą np:na facebooku że jest brzydki albo np: że jest gruby moim zdaniem każdy jest piękny na swój sposób i na prawdę nie musi pisać takich rzeczy. 


Takie osoby potrzebują porostu przyjaciół i że tak nazwę dopieszczenia , wystarczy tylko powiedzieć takiej osoby że niech tak nie uważa i że każdy jest piękny na swój sposób , albo powiedzieć że jest ładna. Uwierzcie mi to na prawdę pomaga kilka miłych i ciepłych słów wystarczy aby pocieszyć taką osobę.


Tak naprawdę jestem dla ws takim świadkiem , bo sama kiedyś taka byłam i myślałam że jestem najgorsza. Ale w towarzystwie przyjaciół i ich wsparcia wyszłam z takiego zachowania a teraz cieszę się taka jaka jestem i nic do siebie nie mam.


Naprawdę nie musicie porównywać się do innych każdy ma prawo być takim jakim jest , ja od razu wam powiem że na pewno jesteście wyjątkowi.