1 stycznia 2015

Goodbay 2014 Hello 2015

Hey!
O matko jak ja się cieszę nadal nie mogę w to uwiezyć że jest już 2015 r. Więc takie spóźnione życzenia ale chciałabym wam życzęć tego roku jeszcze lapszego od tamtego nowych sukcesów w blogowaniu i ogółem wszystkiego dobrego. A tak ogólnie to chcem wam napisać moje postanowienia na tegoroczny rok . A tak po za tym w sylwestra byłam u Mai i naprawdę było świetnie.Więc zapraszam do dalszego czytania.


Więc dla mnie mijający ten rok był naprawdę super. Dzięki temu blogu poznałam wiele niesamowitych osób. I dziękuje że nadal jesteście ze mną i odwiedzacie tego bloga a zwłaszcza moim przemiłym czytelnikom. 
Bardzo wam dziękuje jesteście najlepsi ♥


W tym roku także byłam na moim ukochannym filmie na który czekałam cały rok , a po nim zostało mi bardzo wiele wspomnień. Także w tym roku byłam na drugim moim obozie który był naprawdę świetny. Nawet już zaczełam pisać testy prubne do zdania podstawówki i puki co jestem z nich zadowolona zobaczymy jak mi dlaej pójdzie.


Tak naprawdę prawie wszystkie moje tegoroczne marzenia się spełniły , co prawda były one takie mniejsze ale dla mnie były naprawde ważne. Do tego w tym roku na moim blogu zaszłe ogromne zmiany przybybyła liczba wyświetleń jak i obserwatorów z czego bardzo się cieszczę.


A tak ogólnie jak wam mineły sylwestra i ten cały rok ?