12 lipca 2016

Przegląd bloga!


Hej! Dawno mnie tu nie było. Cóż. Ale nie martwcie się powracam do was z nową energią!
Ostatnio przeglądałam swojego bloga. I doszłam do wniosku , że muszę w nim coś zmienić. Gdy patrzyłam na swoje stare zdjęcia - myślałam że się załamię - naprawdę. Jakość nie była zła , ale zdjęcia ?! Te miny ? No coś na nich brakowało. Powiedziałabym , że życia.  Te posępne miny. - brak mi słów. Dlatego stwierdziłam także że usunę posty z 2014 roku. (Wybaczcie mi to ale nie mogę na nie patrzeć.)
 Ogólnie nie chodzi tylko mi o zdjęcia. Brakuje mi w tym blogu kolorów. Czarno-biały design trochę mnie przybił. Chciałabym to zmienić. Nawet mam pomysł jak. Kolory to coś czego naprawdę potrzebuję. No nie uznacie sami , że gdy wchodzi się na bloga w kolorach bardziej - bym powiedziała wiosennych- wtedy cały blog nie wydaje się bardziej przejrzysty no nie wiem , może przyciąga uwagę oka? Uznajcie sami. 


 Dlatego trochę zmian zajdzie na tym blogu. Zastanawiałam się na początku czy nie zmienić nazwy , adresu bloga. Z jednej storny wychodzi to na plus , a z drugiej na minus. 
Ola-mylifestyle - trochę mi się znudził. Lecz nie mam nawet pomysłu na nową nazwę blogu - myślałam nad By Aleksandra Wilimajtys - wiecie moje inicjały. No nie wiem pomóżcie mi wybrać. Zostawić czy zmienić , podzielcie się swoja opinią w komentarzu wtedy to pomoże mi wybrać. 

Gdy się tak zastanawiałam. Dłuższa przerwa czasami wychodzi komuś na lepsze. Pod moją nieobecność dochodziłam czasami do wniosku czy ja tego bloga na siłę przypadkiem nie ciągnę ? Miałam wtedy w głowie totalny mętlik - usunąć czy nie. Jednak moja podświadomość stwierdziła , że warto spróbować. Gdy zaczęłam pisać tego posta włożyłam słuchawki do uszu, puściłam muzykę , postawiłam obok laptopa kawę a na talerz wyłożyłam parę herbatników. W końcu trzeba dodać sobie kopa. 
Nie wiem jak wy ale ja muszę mieć chęci , z tego co wiem jestem dość leniwa xD. Ja muszę usiąść i za jednym razem napisać posta. Wtedy nikt nie może mi przeszkadzać bo inaczej stracę całe chęci i nigdy nie napisze. Wiecie muzyka mnie uspokaja i motywuje. Nie wiem czy wy także tak macie? 
Ogólnie w tym czasie kiedy mnie nie było to robiłam naprawdę dużo.


Jeśli chodzi  o kolejne posty to pojawia się - to na pewno- mam nawet pomysł już na dwa kolejne posty , ale nie zdradzę nic wam. Wiem jestem okrutna xD. Lecz aby dodać kolejny post to chyba najpierw będę musiała zrobić nowy design. Ale jeszcze się zobaczy. 
 To już chyba na tyle , napisałam już to co chciałam  i post jest gotowy wystarczy tylko opublikować. Tak na zakończenie (trochę spóźnione) ale życzę wam miłych wakacji. 

 
 
 
 
 
 
 

Pozdrawiam Ola
muzyka - Angel With A Shotgu-. DNA - Little Mix , Just a dream-Sam Tsui & Christina Grimmie , Moments - To Love.