4 września 2015

Perwsza paczka od Dresslink ♥♥

♥ Hej miśki , wczoraj po południu przyszła do mnie pierwsza paczka od Dresslink. Bardzo się ucieszyłam i od razu poszłam na pocztę. Czekałam na przesyłkę około 2 tygodnie. Po przyjściu do domu od razu rozpakowałam paczkę , aby sprawdzić czy wszystko jest okej. Bo jak wiecie zazwyczaj są problemy z rozmiarówką z tych wszystkich storn. Rzeczy są identyczne jak na stronie , są wykonane z bardzo dobrego materiału. Spodnie jak i bluzka , są bardzo mięciutkie w dotyku. No ale przechodząc do sedna sprawy wszystkim wam polecam ubrania z Dresslink.


A teraz mam dla was do pokazania jak te o to rzeczy wyglądają na mnie.




No więc tak o to te rzeczy się prezentują. Spodnie są to boyfriends jeans a bluzka jest z krótkim rękawkiem. Mi się te rzeczy osobiście bardzo podobają , oceńcie jak wam w komentarzach.

Spodnie / Klik Bluzka / Klik