22 sierpnia 2015

Co osatnio pochłania mój czas + Dresslink


Hej kochani ♥ Dzisiaj opowiem wam co pochłania mój czas. A jest to małe cudeńko w którym kompletnie się zakochałam. Jeśli chcecie się dowiedzieć to zapraszam was do dalszego czytania + mam do was jeszcze prośbę ale to już pod koniec posta , więc zaczynamy.


No więc to co pochłania mój czas to Fishshateboard którą zamówiłam na stronie decathlona , za 170 zł. Jak wiecie ja jestem leniuchem i nie zawsze chce mi się wychodzić na podwórko. A czasami jak pisze posta to nie skupiam się na pisaniu tylko o tu ktoś do mnie napisze to z nim popisze , oglądam yt albo przeglądam instagrama. Ale jak wiecie blog to i tak moje hobby. Więc opisze wam co ta deska zmieniła w moim życiu.


Więc zaczęło się to tak. Od dłuższego czasu poszukiwałam czegoś na czym mogłabym jeździć (oprócz rolek bo je mam) i żeby było to praktyczne. Żeby po jakimś czasie nie znudziło by mi się i pieniądze poszły w błoto. Aż w końcu natknęłam się właśnie na fishshateboard od razu mi się spodobała. I postanowiłam ją kupić. Poprosiłam mamę i tatę aby mi kupił , ale oni powiedzieli jak chcę to muszę kupić sobie sama , i powiem wam że w tym mieli rację. Aby nie naciągać mamy taty babci ani dziadka postanowiłam sprzedać ubrania w których już nie chodzę. I spisało się. Po sprzedaniu ubrań , zastanowiłam się jeszcze raz czy na pewno jest mi to potrzebne , i po przemyśleniu kupiłam moją deskę.


Teraz te małe cudeńko pochłania mój czas. Jak nie chciałam wychodzić na podwórko , to teraz mam ogromną chęć wychodzić z przyjaciółmi jak i z deskorolką. Jeśli ktoś jest taki jak ja że nie zawsze ma ochotę na wyjście to te małe urządzenie sprawdzi mu się fenomenalnie. Właśnie akurat wróciłam z deskorolki i miałam dla was ochotę napisać takiego typu posta.



♥Dresslink♥ 

A teraz mam dla was 2 część posta dotyczącego dresslink. Zaczynam współpracę z dresslink , naprawdę się cieszę , jak widzicie nie trzeba mieć 1000 obserwatorów jak w moim przypadku. Pani z dresslink sama do mnie napisała czy nie chciałabym przyjąć propozycji współpracy z nimi. Po przemyśleniu się zgodziłam. Bo taka informacja mnie ucieszyła , a od zawsze podobały mi się ich ubrania. I teraz mam okazję aby z tego skorzystać. A także chciałabym was prosić o kliknięcia w linki , bardzo mi na tym zależy. Napiszcie jak mam się dla was za to odwdzięczyć. 



Klik 

Jeśli poklikasz w linki będę ci bardzo wdzięczna ♥ :) ♥ 
Więc to na tyle z dzisiejszego posta. Spodobał wam się ?