9 maja 2015

Zwyczajne dni

Hej! Dzisiaj , postanowiłam że zrobię dla was posta , związanego po prostu ze zwyczajnym dniem , takie jak u każdego często bywają. Że dzisiaj nie miałam zbyt wiele do roboty i też nie miałam gdzie i jak porobić jakiś fajnych zdjęć , pomyślałam że takie zwykłe też mogą być całkiem fajne.


Wczoraj wracając ze szkoły , przemyślałam sobie parę spraw. Dobrze jest tak czasami wrócić samemu i przemyśleć parę spraw , których nie możemy odkładać i odkładać w nieskończoność.


 Teraz pokażę wam moje śniadanie oto one. Jogurt naturalny albo waniliowy do tego jakieś owoce , w moim przypadku był to banan i płatki owsiane pycha. Nie jem tego za często bo jestem za leniwa aby sobie to zrobić , najlepiej płatki z mlekiem i już.





Tak samo wczoraj była naprawdę , piękna pogoda , po wróceniu ze szkoły i odrobieniu lekcji od razu poszłam na balkon. Przesiedziałam na nim jakąś godzinę i czytając książkę. Nawet nie wychodząc na dwór czułam się jak bym była na podwórku i siedziała na ławce.



Nie wiem jak wy , ale ja mam psa i wabi się Zeus , jest to Owczarek Niemiecki i w tym roku skończył 3 lata. bardzo lubię się z nim bawić , jak wracam to się mega cieszy , skacze i piszczy ze szczęścia że ktoś wrócił do domu. I też bardzo lubię robić mu zdjęcia.




A tutaj mam dla was 3 inne zdjęcia. Które mi się podobają i dla tego wam je chce pokazać. Zdjęcia były robione z balkonu z 3-trzeciego piętra , więc jak na zwykły aparat a nie lustrzankę są bardzo dobrej jakości.

Lubicie takie luźniejsze posty , a jak wam mijają takie zwyczajne dni ?