29 marca 2015

Dużo inspiracji naraz

Hey !
Nie wiem jak wy ale ja bardzo lubię przeglądać zdjęcia ze stron takich jak Tumblr lub  Weheartit . Więc postanowiłam że dodam takie posta z moimi ulubionymi inspiracjami.


Dlaczego tak lubię strony typu Weheartit ?
Ponieważ , przeglądając obrazki które , mi się podobają , mogę chociaż na chwile odpocząć. To własnie dzięki nimi wpadam ostatnio na pomysły dotyczące postów , bądź filmików. Lubie także oglądać zdjęcia pokoi i od razu myślę nad tym jak mogę swój udekorować. A także , czasami są ciekawe cytaty , bądź zdjęcia które motywują do nauki lub  ćwiczeń a także na  przykład ciekawe i smaczne jedzenie. Więc jak jesteście ciekawi zdjęć to zapraszam do oglądania.







Mam nadzieję że jakiś z tych obrazków wam się spodobał , jak tak to napiszcie mi w komentarzu , i czy wy też macie jakieś swoje strony z inspiracjami ? 
Mój wheartit - It_smile ♥